ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究紀要
  2. 第5号 (2007/2008)

大学生の模擬授業における形成的授業評価と相互作用行動の関連

http://hdl.handle.net/10693/102
http://hdl.handle.net/10693/102
d0b69edf-60ce-4476-9a5c-debaca70d356
名前 / ファイル ライセンス アクション
紀要5号_167-172松本他.pdf 紀要5号_167-172松本他.pdf (215.3 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2011-01-31
タイトル
タイトル 大学生の模擬授業における形成的授業評価と相互作用行動の関連
タイトル
タイトル Relation between formative evaluation and interaction in the student’s drill classes
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 formative evaluation
キーワード
主題Scheme Other
主題 interaction
キーワード
主題Scheme Other
主題 student’s drill class
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 松本, 格之祐

× 松本, 格之祐

ja 松本, 格之祐

ja-Kana マツモト, カクノスケ

en Matsumoto, Kakunosuke


Search repository
小松崎, 敏

× 小松崎, 敏

ja 小松崎, 敏

ja-Kana コマツザキ, サトシ

en Komatsuzaki, Satoshi


Search repository
著者(英)
著者(英)
書誌情報 研究紀要 = Bulletin of Biwako Seikei Sport College

号 5, p. 167-172, 発行日 2008-03-15
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 We plan the new class through the class to achieve the result of study, and the material of study and tools etc. of study are necessary. Effective teaching is important with it. The teacher’s behavior under the class can be divided into four(instruction, management, interaction, and monitoring). It is understood that it is only 「interaction」 effective in the result of study according to a current research. Then, I examined the relation between formative evaluation and interactions in the 60 student’s drill classes. The result is as follows. 1.Relation between formative evaluation and interaction in 60 student’s drill classes There is no correlation 2.Relation between formative evaluation and students on whom word was put by teacher There is a correlation In a drill class, the presence of consciousness that it was called by the teacher than the interaction was and there were formative evaluation and a correlation. In the future, it wants to do the device to make the student acquire the experience of a lot of teaching, and to make the voice multiplication that sounds in the mind arise.
出版者
出版者 びわこ成蹊スポーツ大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1348-9399
NCID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1191547X
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 14:11:19.305288
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3